eNakvis

Vsa navodila in informacije o informacijskem sistemu agencije.

Vstop v eNakvis

Težave pri uporabi eNakvis? Za vas smo pripravili odgovore na najbolj pogosto zastavljena vprašanja:

Pri oddaji vloge v eNakvis sistem javi napako Elektronskega podpisa ni mogoče preveriti. Kaj storiti?

Ta napaka pomeni, da dokument ni digitalno podpisan. Dokument podpišete s klikom na ikono svinčnika. Za digitalno podpisovanje mora biti na računalniku nameščena podpisna komponenta SETCCE proXSign. Po uspešnem podpisu lahko oddate vlogo s ponovnim klikom na “Potrdi”.

Oddali smo prošnjo za dodelitev pravic. Kdaj nam boste potrdili dostopne pravice?

Prošnjo za dodelitev pravic je potrebno oddati elektronsko v Varnostni shemi in poslati izpolnjen skeniran obrazec na info@nakvis.si. Šele, ko sta izpolnjena oba pogoja, vam lahko potrdimo vašo prošnjo. Ob potrditvi boste na elektronski naslov prejeli sporočilo Varnostne sheme.

Spletni brskalnik mi sporoča, da povezava do eNakvis ni varna. Kaj storiti?

Povezava je vsekakor varna. Upravljavec strežnikov, Ministrstvo za javno upravo (MJU), ni registriral varnostnih certifikatov pri mednarodnem upravitelju, zato jih ni na seznamu varnih certifikatov.

Težavo rešite tako, da ob opozorilu kliknete ali na opozorilo ali pritisnete dodatno (ali napredno – odvisno od brskalnika) in potrdite varnostno izjemo. S tem certifikat MJU postane zaupanja vreden za vaš brskalnik, zato ob vnovičnem vstopu v eNakvis opozorilo ne bo prikazano.

Če vam brskalnik kljub potrditvi varnostne izjeme ne dovoli vstopa v eNakvis, predlagamo, da v brskalnik uvozite potrdilo Veriga SI-TRUST s povezovalnimi potrdili.

Katere spletne brskalnike podpira aplikacija eNakvis?

Priporočamo uporabo brskalnikov Google Chrome ali Mozilla Firefox. Aplikacija eNakvis ne podpira brskalnika Internet Explorer.

Vloge, ki smo jo izpolnjevali ne vidimo na seznamu postopkov. Kje jo lahko najdemo?

Če ob vstopu v eNakvis ne vidite svoje vloge na seznamu, poskusite s filtriranjem. Najprej omejite iskanje po tipu procesa, nato določite časovno obdobje. Sistem eNakvis pri iskanju upošteva datum začetka vnosa vloge.

Težavo imamo pri digitalnem podpisovanju in oddaji vloge. Kaj storiti?

Pred oddajo mora biti vloga uspešno digitalno podpisana. Za digitalno podpisovanje mora biti na računalniku nameščena podpisna komponenta SETCCE proXSign. Če po uspešni namestitvi sistem javi napako, da nimate ustrezne licence, jo prevzamete s klikom na »Licenca za uporabo«.

Kakšen je postopek registracije v eNakvis pri prvi akreditaciji visokošolskega zavoda?

Vlagatelj mora najprej izpolniti poseben obrazec za dodelitev pravic dostopa do eNakvis za prvo akreditacijo visokošolskega zavoda. Obrazec se nahaja na spletni strani v zavihku eNakvis pod poglavjem Ureditev dostopa do eNakvis (vpis v Varnostno shemo). Izpolnjen skeniran obrazec je potrebno poslati na info@nakvis.si. Nakvis nato vlagatelja obvesti, kdaj lahko vlogo za dodelitev pravic odda elektronsko v Varnostni shemi. Po odobritvi pravic lahko vlagatelj dostopa do sistema eNakvis in začne z izpolnjevanjem obrazca za prvo akreditacijo visokošolskega zavoda.

Kdo lahko elektronsko podpisuje vloge v eNakvis?

Vlogo mora podpisati zakoniti zastopnik, seveda pa lahko za dejanski podpis pooblasti nekoga drugega. V tem primeru mora biti agencija o pooblastilu obveščena, drugače bo morala vlogo zavreči. Uporabite lahko Vzorec pooblastila za oddajo vlog v eNakvis.

Pred vnosom v eNakvis bi radi pripravili besedilo vloge v Word obrazcu. Kje lahko najdemo aktualne obrazce v Word obliki?

Obrazci so del Meril za akreditacijo in zunanjo evalvacijo visokošolskih zavodov in študijskih programov, ki so dostopna na naši spletni strani v zavihku Akti in zakonodaja. Obrazci se nahajajo na dnu dokumenta.


Če odgovora na svoje vprašanje niste našli, lahko preverite še podstran Pogosta vprašanja in odgovori.


Ureditev dostopa do eNakvis

Za dostop do eNakvis je potrebno:

  1. Pridobiti kvalificirano digitalno potrdilo (npr. SIGOV-CA, SIGEN-CA…) 
  2. Izpolniti vlogo za dodelitev pravic dostopa do eNakvis. Izpolnjen obrazec pošljete na info@nakvis.si. Vloga za dodelitev pravic dostopa do eNakvis:

    Vloga za dodelitev pravic dostopa do eNakvis za visokošolske zavodeVloga za dodelitev pravic dostopa do eNakvis za višje strokovne šole
    Vloga za dodelitev pravic dostopa do eNakvis za prvo akreditacijo visokošolskega zavoda

  3. Oddati prošnjo za dodelitev pravic v Varnostni shemi.

Ob potrditvi dostopa do eNakvis boste prejeli avtomatsko elektronsko sporočilo Varnostne sheme. Po potrditvi dostopnih pravic lahko dostopate do sistema eNakvis.


Navodila za uporabo – splošna


Ostali pomembni dokumenti

Izjava o sodelovanjuUčni načrt
Vzorec pooblastila za oddajo vlog v eNakvis

Podpora uporabnikom

enakvis@nakvis.si