Projekti
Agencija krepi svojo mednarodno prepoznavnost ter vlogo z aktivnim sodelovanjem pri različnih evropskih in mednarodnih projektih.
S sodelovanjem v evropskih in mednarodnih projektih želi agencija okrepiti svojo vlogo v mednarodnem prostoru. Z bilateralnim povezovanjem in članstvom v mednarodnih združenjih krepi prepoznavnost in mednarodno primerljivost slovenskega visokošolskega prostora in tako prispeva k razvijanju kakovostnega, odprtega in dostopnega visokošolskega izobraževanja. V sklopu programa Erasmus+, agencija sodeluje v mednarodnih projektih, ki so usmerjeni v prenos dobrih praks ter razvijanje inovacij in strateških smernic na področju zagotavljanja kakovosti visokošolskih izobraževalnih sistemov.
Aktualni projekti:
SMEQA je projekt, ki temelji na potrebah Bosne in Hercegovine po rešitvi vprašanja akreditacije študijskih programov, izboljšanju sistema zagotavljanja kakovosti na visokošolskih institucijah in krepitvi zmogljivosti vseh institucij v državi za akreditacijske in evalvacijske postopke. Projektne dejavnosti so usmerjene v institucionalno in nacionalno krepitev akreditacijskih mehanizmov, harmonizacijo procesov ter sistematično izvajanje standardov in smernic za zagotavljanje kakovosti v evropskem visokošolskem prostoru (ESG).
Navedeni projekt se osredotoča na krepitev neodvisnosti agencij za kakovost v visokem šolstvu iz različnih nacionalnih in evropskih okolij. Projekt je osredinjen na raziskovanje vloge različnih deležnikov pri delovanju agencij, analiziranje razlik in skupnih značilnosti med različnimi deli Evrope ter presojo odgovornosti ključnih akterjev na različnih stopnjah odločanja.
Kot odgovor na pandemijo COVID-19 in posledično odpoved fizičnih aktivnosti na visokošolskih zavodih, je NAKVIS začel spodbujati spletni sistem zagotavljanja kakovosti. V sodelovanju s CEENQA (Srednje- in vzhodnoevropsko združenje agencij za kakovost v visokem šolstvu) je agencija začela z rednimi sestanki delovnih skupin za prepoznavanje skupnih problemov med agencijami, izmenjavo primerov dobrih praks in predlaganjem ustreznih rešitev za izboljšanje kakovosti evalvacijskih obiskov na daljavo in krepitvijo novih spletnih oblik izobraževanja na visokošolskem področju.